Mallis- Stolt Tvåbarnsmor

Alla inlägg den 1 april 2011

Av malin sjöström - 1 april 2011 19:24

Begravning i dag för min älskade Mormor. Jätte fin sång i kyrkan tack Gunnar och Anders. Många tårar men mycket kärlek och kramar. Är tacksam för att skyddsängeln räddade min mormor från branden och lät oss ha ett år till tillsammans. Har ingen annan förklaring på att mormor en timme innan branden bröt ut åkte in med ambulans. Skulle hon varit kvar i huset då branden startade så hade hon aldrig klarat sig. Hon hade en otroligt tuff tid innan hon somnade in, kommer aldrig glömma hennes kämparglöd och hennes stora hjärta och kärlek till sina närmaste. Det känns bra att jag sa farväl och berättade hur mycket jag älskar henne på hennes dödsbädd. En dag är jag säker på att vi träffas åter. Har en känsla av att mormor och farmor håller ett vakande öga över oss levande och försöker att lotsa oss genom livet svårigheter och beslut. Vi vet inte vad som väntar oss, men en tanke på att vi träffar dom vi förlorat och älskar åter. Gör det lite lättare i sorgen.  



Ovido - Quiz & Flashcards